torstai 15. huhtikuuta 2010

Sää














Minulla on se tunne, että tämä kevät on hyvin epävakaista noiden säiden suhteen. Eilen aamulla paistoi aurinko ylösnoustessa, mutta sitten kun lähdin ulos, kohta alkoi sataa tihuuttaa. Sadetta jatkuikin sitten pitkälle iltapäivään. Tänä aamuna noustessamme satoi kaatamalla. Ja sadetta tulee edelleen. Olisi mukava, jos pääsis vähän ulkoilemaan kauniilla säällä, mutta....
Mitä sitten tein koko aamupäivän? Olen polttanut suomalaisia tangoja eräälle espanjankurssilaiselle, joka itse soittelee haitaria. Siinäpä se aamupäivä sitten vierähtikin.


4 kommenttia:

  1. Noita Uli Steinin kuvia ei kyllästy koskaan katsomaan. Meillä taitaakin olla nyt Saksan parhaat säät, kun on ollut aurinkoista ja lämmintä. Katukahvilat on täynnä ihmisiä.

    VastaaPoista
  2. Uli Steinista olen samaa mieltä. Noista ilmoista olen nyt vähän kateellinen sinulle. Mutta nauttikaa te nyt. Meille on luvassa, siis luvassa, viikonlopuksi aurinkoista säätä.

    VastaaPoista
  3. Ihan kuin minä ja R siinä juttelisimme:)
    No, jos siis säästä puhutaan niin meillä on ollut viime päivinä ihanan keväistä ja lämmintä.

    VastaaPoista
  4. Kiva, että sielläkin kevät tulee...Tänään ei sada, aurinkokin pilkistää väliin pilvien lomitse. Tuuli on kyllä kylmän puoleinen. Mutta viikonloppu tulee olemaan aurinkoinen ja lämmin, sanovat sääennustajat.

    VastaaPoista