tiistai 26. lokakuuta 2010

Varisten hyökkäys



Kaikkea sitä ihminen kokeekin! Ajoin tänään pyörällä tohtorille (kävin hakemassa flunssarokotuksen). Pyörätie kulki osittain pienen puistikon vierellä. Ja yhtäkkiä varislauma hyökkäsi kimppuuni. Tavallisesti lähes "halvaannun" tuollaisissa tilanteissa, mutta nyt huusin ja kovasti...Mitähän lienevät muut ajatelleet. Joka tapauksessa sain linnut pois lähettyviltä, mutta sydämeni hakkasi tuhatta ja sataa. Tuli ihan mieleen Hitschcockin Linnut. Paluumatkalla mietin uskaltanenkohan ajaa samaa tietä takaisin. Ajoin kuitenkin. Näin sekä noita harmaita (Nebelkrähe) että mustia (Rabe) variksia, enkä nyt osaa sanoa, kumpia hyökkääjät olivat. Kai olin sen verran shokissa, kun niin arvaamatta hyökkäsivät. Paluumatka kuitenkin sujui sen kummempia hyökkäyksiä.

8 kommenttia:

  1. Jestas, tuli heti Hitchcock mieleen.

    VastaaPoista
  2. Mikä niitä nyt oikein vaivasi, kun ei pitäisi poikasiakaan olla. Silloinhan ne voivat noin tehdä.
    Miksi kuljet niin hienona siellä puiston lähettyvillä, yritä ensi kerralla näyttää variksenpelättimeltä:)) Siinäkö syy, kun eivät mun päälle hyökkää??
    *yrittää olla vitsikäs*

    VastaaPoista
  3. Hui kamalaa!
    Kerran lokki hyökkäsi mun kimppuun ja silloin mä juoksin niin kovaa kuin kintuista lähti :D

    VastaaPoista
  4. Allu: Niinpä!

    Clarissa: Pitää ottaa opiksi. Paninkin uudet housut jalkaani. Ensi kerralla vain vanhat ryysyt päälle.

    Sauerkraut: Lokit ne hyökkäilivät meidän ruuankin kimppuun kesällä. Veivät tytöltä muikut.

    VastaaPoista
  5. Ikävää lintukäyttäytymistä.

    Meillä oli paljon viehättävämpi lintunäytös keskiviikkona.

    Hyvää viikonloppua!

    VastaaPoista
  6. Nurkkalintu: Linnuillakin on monet käyttäytymismallit. Tämä oli yksi niitä ikävämpiä.
    Ps. Sinun blogisivusi ei muuten enää näy jostain syystä minulla.

    VastaaPoista
  7. Olen pihalla kuin sulanut lumiuk eiku -akka. Vaikuttaako siihen näkymättömyyteen se, että vekslailin tuon profiilini kanssa ja jätin sieltä linkit pois??

    VastaaPoista
  8. PS. Laitoin profiiliini linkit näkyviin. Toimiiko linkkikään?

    No, jos ei blogillani ole näkyvyyttä, et kovinkaan paljon menetä.
    Paljon upeampia blogeja on hurjan paljon!

    Mukavaahan se minulle olisi, jos välillä ehtisit visiitille :)

    VastaaPoista